http://nachodki.ru/

Рівненський ліцей №1 Рівненської міської ради

ІГРИ В ТЕМРЯВІ (За матеріалами Світлани Ройз)

Страх темряви – це, з одного боку, віковий страх у дітей. З іншого – один із наслідків хронічного стресу та травматизації. Для того, щоб підтримати дитину, щоб не допустити загострення її стану можна грати ігри. Адже вони допомагають трансформувати напругу. 

Аудіальні ігри та ігри зі словами:

  • співати хором
  • грати на уявних музичних інструментах та видавати звуки, наче стукаємо в литаври, б’ємо в барабани, граємо на скрипці
  • говорити «тарабарською мовою», тобто вигаданою мовою, намагаючись за інтонацією вгадати, про що говорить кожен
  • разом промовляти скоромовки
  • грати в «білі вихваляйки»та кричати: «А я…!!!» і розповідати про те, що насправді вміємо та що вдалося
  • «Alias». Вгадувати слово за описом. Однак важливо не називати саме слово
  • розповідати історії на задану тему
  • розповідати щось, аби вкластися в одну хвилину
  • «Голоси тварин». Хтось видає звук — інші вгадують. Хто вгадав перший, стає ведучим
  • гра в слова. Наступний гравець називає слово на останню букву слова попереднього гравця
  • «на щастя, на жаль». Хтось вигадує ситуацію, а гравці по черзі пропонують продовження, починаючи зі слів «на жаль», а наступний гравець — «на щастя»;
  • «спотворений телефон». Пошепки передавати слово один одному. Наприкінці дізнаємося, що почув останній гравець
  • «казка». скласти казку, коли кожен говорить по реченню;
  • «навспак». Говорити слова навпаки, не записуючи їх. Наприклад, «чайник» — «кинйач», «стіна» — «анітс»
  • «я загадав». Розказати про загадане слово, не називаючи його
  • загадати предмет. Усі інші мають його вгадати, ставлячи запитання, на які ведучий може відповісти лише «так» чи «ні»
  • рима. Назвати чотири (або два) випадкових слова, до яких треба віднайти риму або вигадати вірш на 4 рядки
  • «буква». Назвати слова тільки на задану букву. Варіант для дорослих: назвати слова на загадану букву, які можна покласти в трилітрову банку
  • шукаємо схожість. Назвати два випадкових слова, а інші мають відгадати, чим вони можуть бути схожі
  • «чарівна мова». Для дітей, які вчаться розбирати слова на склади, можна говорити слова, додаючи додатковий склад «жи», «ма», чи «хрю»
  • «дурниці». Вигадувати початок речення, до якого потрібно придумати абсолютно «пришелепкувате» й нереальне продовження
  • знайти асоціації. Один гравець називає слово, наступний — свою асоціацію до цього слова. Дітям можна пояснити так: «Перше, що спадає на думку, коли чуєш це слово»
  • «це слово вміє…». Описати слово його «вміннями»
  • «слово, якого немає». Вигадувати слова, яких не існує та що вони могли б означати мовою іншопланетян.
© 2024 ARTEM PRONCHUK. All Rights Reserved.
Рівненський ліцей №1