http://nachodki.ru/

Рівненський ліцей №1 Рівненської міської ради

Чим зайняти дитину у сховищі?

Формуємо сучасний плейлист

Безкоштовні джерела для дозвілля дитини

Кейс корисних ресурсів/посилань на матеріали Світлани Ройз

Психологічна безпека дорослих і дітей під час повітряної тривоги у школі.

Соціальні ролики

 ДЕТАЛЬНІШЕ...

Не віддавай свої документи незнайомим людям за жодних обставин.
● Довіряй тільки близьким знайомим (батьки, родичі, друзі, сусіди, вчителі тощо).
● Завжди шукай компанію, не переміщуйся наодинці, а найкраще – завжди знаходься у супроводі знайомих дорослих.
● Не погоджуйся на пропозиції незнайомих людей.
● Не ігноруй звуки сирен, сигналів про повітряну чи іншу тривогу.
● Не погоджуйся на розлучення з близькими, не довіряй тим, хто говорить, що є безпечне місце для дитини, але дорослим там знаходитися не можна.

ДЕТАЛЬНІШЕ...

 

 


 

ПЕРЕГЛЯНУТИ БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ...

 


 

Усі люди від народження крім фізичної мають особливу, потужну внутрішню силу. Її можна уявляти по-різному. У когось вона як вода, в інших – як вогонь, вітер чи земля. Для одних вона як променисте світло, а для інших – тепло. У кожного вона власного кольору, сяйливості, температури. І місце, де сила розташовується в тілі, теж у кожного інше.
Доки Ти виростаєш, дорослі зміцнюють Твоє відчуття сили своєю любов’ю, турботою, підтримкою, словами. Заряджають «акумулятори» та постачають «батарейки» – наповнюють різноманітні елементи живлення Твоєї сили. Твоя впевненість у собі, відчуття власної унікальності, можливість любити й ділитися любов’ю, зростає. З кожним днем, кожним роком, Ти дедалі більше й більше, тісніше й упевненіше будеш підтримувати контакт із власною Силою. 

ДЕТАЛЬНІШЕ...

Страх темряви – це, з одного боку, віковий страх у дітей. З іншого – один із наслідків хронічного стресу та травматизації. Для того, щоб підтримати дитину, щоб не допустити загострення її стану можна грати ігри. Адже вони допомагають трансформувати напругу. 

Аудіальні ігри та ігри зі словами:

  • співати хором
  • грати на уявних музичних інструментах та видавати звуки, наче стукаємо в литаври, б’ємо в барабани, граємо на скрипці
  • говорити «тарабарською мовою», тобто вигаданою мовою, намагаючись за інтонацією вгадати, про що говорить кожен

© 2022 ARTEM PRONCHUK. All Rights Reserved.
ЗОШ №1 м.Рівне